January 1, 2010

masa telah berlalu

Ya. berlalu dengan cepatnya. eh cepat ke? entah la labu. bagi aku cepat. yela umur dah nak sampai 20 dah. Bila nak kahwin? akakaka! harini 2009. tup tap tup tap esok dah 2010. kenangan 2009? malas nak cerita. baca blog orang semua post pasal benda tu. hak ela! bukan takde benda best berlaku, tapi malas nak dikenangkan. baik aku terus pandang ke hadapan. 2010? aku ingat satu benda je pasal 2010 ni.


bola woi! haha. terbaik la. biarlah Malaysia tak layak pun. memang tak layak sampai bila2 punya.

Tahun baru kan? so nak sambut tahun baru la malam ni? tak payah la weh. tu semua melalaikan je aku rasa. melepak tengah malam bersama artis2 buat hape. kejadah. lagipun aku bukan boleh kuar rumah malam2. HAHA XD. tahun baru ibarat membuka kamus baru, tutup kamus lama. so teruskan memandang ke hadapan. bersiap sedia menerima pembaharuan.



Papehal pun selamat tahun baru lah buat korang semua. semoga kita semua berjaya dunia akhirat.









p/s : tahun 2010, banyak berlaku kejadian besar. betul ke?

5 comments:

yaya . said...

korek idong tetap diteruskan eyh haha terima kasih sekalian haha

Anonymous said...

kenangan lalu yang mengajar kita jadi manusia sekarang. memang la kena pandang hadapan.
haha :)
btw, happy new year !
PORTUGAL menang world cup !
:D

Nazmi Shamsudin said...

yaya: korek lah kau. nanti aku rakam heeee! ;D

LyanaYgSgtHebat: yelah kau. portugal? xbleh blah wei. BRAZIL! ;D

Anonymous said...

World Cup? Illuminati.

Nazmi Shamsudin said...

mana ada.